Ponuka práce > Administratívny pracovník/pracovníčka

Administratívny pracovník/pracovníčka

Náplň práce

Polovicu náplne tvoria klasické sekretárske a administratívne práce, druhú polovicu tvoria organizačné práce, zabezpečujúce hladký priebeh terénneho zberu dát (regrutácia respondentov na kvalitatívne prieskumy , kódovanie odpovedí z kvantitatívnych prieskumov, jazyková korektúra záverečných reportov ). NEJDE O SAMOTNÉ ANKETOVANIE !

Požiadavky

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
adnministratívne práce/sekretariát
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Viacročná skúsenosť s prácou pri zabezpečení fungovania sekretariátu firmy.

Skúsenosť s prácou v prieskumnej agentúre alebo call centre výhodou.

Pre vykonávanie práce je potrebná kladný vzťah k ľuďom, extrovertná povaha , pozitívne myslenie a komunikatívnosť, a samostatnosť.

Všeobecný prehľad o fungovaní spoločnosti a štátu potrebný.

Znalosť pravopisu slovenského jazyka potrebná.

Znalosť cudzieho jazyka nie je potrebná.

Vodičský preukaz nie je potrebný.

Ďalšie informácie

možnosť pracovať na skrátený úväzok

Informácie o pozícii

  • AKO, s.r.o.
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Marketing, médiá a reklama,
  • Požadované vzdelanie: S maturitou
  • Plat: 1100
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Užívajte si flexibilný pracovný čas, ktorý vám umožní prispôsobiť si deň podľa vašich potrieb. Máte možnosť pracovať na skrátený úväzok, čo vám poskytne viac voľného času pre seba a rodinu. Občasný home office vám dáva príležitosť pracovať z pohodlia
  • Miesto pracoviska: Bratislava-Staré Mesto
Odpovedať na inzerát