Náplň práce
Vytváranie a administrácia zmien pracovno-právnych vzťahov, príprava potrebných dokumentov.
Zabezpečenie nástupu zamestnanca, administrácia náboru.
Príprava dokumentov a administrácia pri skončení pracovného pomeru, disciplinárnych konaniach.
Plánovanie a organizácia rôznych aktivít v oblasti personálneho marketingu.
Zabezpčenie rozvoja zamestnancov v súlade so stratégiou spoločnosti.
Dokumentovanie a administrácia vzdelávania v súlade s internými postupmi.
Príprava podkladov pre internú a externú komunikáciu spoločnosti.
Požiadavky
3 ročné skúsenosti s prácou v oblasti personalistiky a HR
Veľmi dobra znalosť procesov personalistiky a pracovnoprávnych vzťahov.
Plynulá znalosť anglického jazyka a pokročilá znalosť nemeckého jazyka.
Vynikajúce interpersonálne zručnosti, pozitívny prístup
Schopnosť nachádzať potešenie v práci s ľuďmi.
Výborné komunikačné a organizačné zručnosti. Inovatívny a pozitívny prístup k vlastnej práci.
Skúsenosť so SAP HR modul výhodou.
Odpovedať na inzerát