Náplň práce
Ak máte rozsiahle skúsenosti v oblasti analýzy digitálneho marketingu, neprehliadnite príležitosť pracovať pre prestížneho a medzinárodného zamestnávateľa.
Hlavnou úlohou na tejto pozícii je:
- Analýza dát z digitálnych kampaní používaním rôznych ad tech nástrojov
- Akumulácia dát a best practices zo zahraničných trhov
- Interpretácia nástrojov
- Rozvoj digitálnych kampaní a spolupráca so zahraničnými business partnermi
- Komunikácia s hlavným media tímom v anglickom jazyku
Požiadavky
Vhodný kandidát má:
- Skúsenosť s ad tech nástrojmi ako Google marketing platform, Google Ads, FB Business manager
- Anglický jazyk na veľmi pokročilej úrovni
- Skúsenosť s DSPs a DMP technológiami v prostredí mediálnej agentúry sú výhodou
- VŠ vzdelanie v oblasti marketingu je vítané
Odpovedať na inzerát