Náplň práce
Máš skúsenosť s digitálnym marketingom a analýzou dát? Táto pracovná príležitosť ti ponúka priestor na prínos tvojich návrhov a nápadov ako zvýšiť efektivitu digitálneho marketingu. Ak ťa táto ponuka zaujala, neváhaj sa nám ozvať!
Tvoja práca bude zahŕňať:
- Sledovanie a analýza digitálneho marketingu a užívateľských dát
- Prípravu odporúčaní a zlepšovákov na základe analyzovaných dát
- Reportovanie a vytváranie dáta vizualizácii
- Podpora digitálneho marketingu, kontentu a UX tímov
Požiadavky
Požiadavky na kandidáta sú nasledovné:
- Minimálne 2-ročná prax v oblasti analýzy a reportovania digitálnych údajov.
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni (B2) je PODMIENKOU
- Pokročilá znalosť niektorého z analytických nástrojov (Google Analytics, Power BI, Data Studio, Sprinklr a pod.)
- Výhodou je znalosť Adobe Analytics, Azure, Tag Manager alebo Search Console
Odpovedať na inzerát