Ponuka práce > Administraívny pracovník/ Vedúci pobočky

Administraívny pracovník/ Vedúci pobočky

Náplň práce

Administratívny pracovník: Komunikácia, práca s PC (word, excel), práca s interným portálom, vybavovanie a administratíva.

Vedúci pobočky: osobné pohovory, individuálne školenia, organizovanie teambuildingov, vedenie a motivovanie ľudí.

Požiadavky

18 rokov, ukončená stredná škola a bezúhonnosť

Ponúkame

Prácu v mladom a dynamickom kolektíve, možnosť osobnostného a karierneho rastu, flexibilný pracovný čas, interný zaškolovací systém a firemné dovolenky.

Informácie o pozícii

  • Martin Šági
  • Nitra (Nitriansky kraj)
  • Odvetvie: Bankovníctvo a finančné služby, Manažment,
  • Požadované vzdelanie: Bez maturity
  • Požadované jazyky: slovenský
  • Plat: Dohodou
  • Typ pracovného pomeru: Nezáleží
  • Benefity: osobnostný a karierny rast
Odpovedať na inzerát