Ponuka práce > KOORDINÁTOR V POISŤOVNÍCTVE

KOORDINÁTOR V POISŤOVNÍCTVE

Náplň práce

Ako koordinátor v poisťovníctve Váš nový tím zastrešuje komunikáciu s koordinátormi partnerských poisťovní, v ktorých firma nemá pobočku. To znamená, že tento tím je akousi spojkou medzi firmou a partnerskou poisťovňou.

Hlavnými úlohami na tejto pozícii sú nasledovné:

- Kontrola zmlúv, platieb a ich koherencia so zmluvami
- V prípade nezrovnalostí budete riešiť príčiny a hľadať riešenia v spolupráci s tímom
- Interná komunikácia s medzinárodnými pobočkami v anglickom jazyku
- Postupovanie v súlade s firemnými procedúrami
- Reporting pre manažéra

Požiadavky

Potrebné skúsenosti a znalosti:
- Minimálne dva roky skúseností z oblasti poisťovníctva sú podmienkou
- Znalosť technického účtovníctva, skúsenosť s prácou so zmluvami
- Pokročilá angličtina na úrovni C1 – slovom aj písmom – väčšina komunikácie bude prebiehať v anglickom jazyku
- Znalosť programu MS Excel

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva, Bankovníctvo a finančné služby,
  • Plat: Od 1500 EUR do 2000 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Rôzne finančné aj nefinančné benefity, ako napríklad garantovaný 13. plat, práca v medzinárodnom prostredí, tichá zóna, možnosť práce z domu podľa dohody. Benefity predstaví firma úspešným uchádzačom.
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát