Náplň práce
Si príjemná a komunikatívna osoba a chceš pracovať v dynamickej spoločnosti? Preferuješ prácu s ľuďmi a nebojíš sa dvihnúť telefón? Tak neváhaj, zašli nám svoj životopis a poď si užívať to, čo máš rád/a.
Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh
Požiadavky
Požadujeme:
- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne
Odpovedať na inzerát