Ponuka práce > Nevadí ti komunikácia so zákazníkom? Hľadáme Office asistentku!

Nevadí ti komunikácia so zákazníkom? Hľadáme Office asistentku!

Náplň práce

Si príjemná a komunikatívna osoba a chceš pracovať v dynamickej spoločnosti? Preferuješ prácu s ľuďmi a nebojíš sa dvihnúť telefón? Tak neváhaj, zašli nám svoj životopis a poď si užívať to, čo máš rád/a.

Tvoja náplň práce bude zahrňovať:
- Zodpovednosť za chod recepcie
- Vybavovanie telefonátov
- Zodpovednosť za osobný odber tovaru, komunikáciu s dodávateľmi
- Evidenciu pošty
- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov
- Kontrola údajov v internom systéme
- Riešenie otázok ohľadom objednávok, reklamácií (osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou)
- Pravidelný reporting a komunikácia s ostatnými oddeleniami
- Riešenie ad hoc úloh

Požiadavky

Požadujeme:

- VŠ alebo SŠ vzdelanie
- Predošlá prax na recepcii je obrovskou výhodou
- Znalosť v oblasti zákazníckeho servisu je plus
- Komunikatívna úroveň angličtiny potrebná
- Pokročilá znalosť MS Office, email, internetové aplikácie
- Komunikatívnosť, schopnosť zvládať stres a prácu v tíme aj samostatne

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Zákaznícky servis,
  • Plat: Od 700 EUR do 770 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - Jazykové kurzy - Stravné lístky - Teambuildingy - Kartka Multisport - Dovolenka navyše - Sick Days - Predplácané nadčasy
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát