Náplň práce
Staňte sa súčasťou HR tímu v medzinárodnej spoločnosti a uplatnite sa ako HR Business partner!
Na pozícii budete zodpovedať za viacero oblastí a to napríklad:
- náborový proces a jeho riadenie
- proces nástupu novoprijatých zamestnancov
- proces adaptácie novovprijatých zamestnancov
- zaškolovací proces a jeho koordinácia
- odmeňovanie a benefity - zber a analýta dát, na základe ktorých sa nastaví systém odmeňovania v spoločnosti (vytváranie, aktualizácia smerníc a navrhovania nových nástrojov odmeňovania)
- pracovno-právne poradenstvo
- vedenie výstupných pohovorov a riadenie výstupného procesu
- podieľanie sa na HR projektoch
- podieľanie sa na tvorbe stratégie a implementácii HR procesov
Požiadavky
- prax na podobnej pozícii v trvaní min. 2 roky
- vysokoškolské vzdelanie z oblasti personalistiky
- aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou!
- vodičský preukaz skupiny B
Odpovedať na inzerát