Ponuka práce > Administrátor skladového hospodárstva

Administrátor skladového hospodárstva

Náplň práce

Aktuálne hľadáme vhodného kandidáta pre obchodnú spoločnosť, ktorý by zabezpečil administratívne činnosti spoločnosti a využíval by cudzie jazyky.

Medzi hlavnú náplň práce patrí:
- Komunikácia so skladom ohľade príjmu tovaru,
- zasielanie objednávok a následná kontrola objednávok na sklade v internom systéme spoločnosti,
- príprava reportov a štatistik pre spoločnosť v Rakúsku,
- prípadná úprava cien a vytváranie nových cenníkov.

Požiadavky

- Nemecký jazyk na úrovni B1 je nutnosťou- interný systém je v nemeckom jazyku,
- Anglický jazyk na úrovni B2 pri komunikácií s kolegami,
- Skúsenosť z administratívy minimálne 3 roky,
- Skúsenosť s fakturáciou,
- Skúsenosť z obchodnej spoločnosti, prípade výrobnej spoločnosti,
- Predošlá skúsenosť s Excelom- kontingenčné tabuľky, vyhľadávajúce funkcie, matematické funkcie,
- Skladové hospodárstvo.

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1600 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: -Stravné lístky v plnej hodnote preplácané zamestnávateľom, -Služobný telefón aj na súkromné účely, - Možnosť jazykového vzdelávania
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát