Náplň práce
Už nemusíš aktívne stáť pri predajni a oslovovať zákazníkov, tvojou úlohou bude starostlivosť o zákazníkov ktorí aktívne prídu s konkrétnou požiadavkou.
Pošli životopis a staň sa súčasťou novovytvoreného tímu zákazníckeho centra nadnárodnej spoločnosti.
Tvojou úlohou bude:
- riešenie požiadaviek zákazníka
- starostlivosť o zákazníka, zabezpečenie obojstrannej spokojnosti
- uzatváranie zmlúv so zákazníkmi
- evidencia a vybavovanie reklamácií a sťažností zákazníkov
- poskytovanie poradenstva
- predávanie produktov a služieb
Požiadavky
Úspešný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- aspoň ročná prax v call centre, banke, zákaznickom centre, u telekomunikačného operátora, klientskom centre a podobne
- cudzí jazyk výhodou
Odpovedať na inzerát