Náplň práce
Chceš aktívne využívať anglický jazyk a k tomu maďarčinu? Je budovanie vzťahu so zákazníkom Tvoja obľúbená parketa? Ak sa navyše rád učíš novým veciam v rámci komplexného zaškolenia a dokážeš ich hneď aplikovať v praxi, tak máme pozíciu práve pre Teba.
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Požiadavky
Požiadavky:
- Aktívna znalosť Anglického a Maďarského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu minimálne 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
Odpovedať na inzerát