Ponuka práce > Špecialista zákazníckeho servisu

Špecialista zákazníckeho servisu

Náplň práce

Si technický, komunikatívny typ, ktorému plynulá komunikácia v anglickom jazyku a práca v Exceli nerobí problém?

Pre nášho medzinárodného klienta hľadáme novú posilu do tímu, v ktorom sa máš možnosť veľa nového naučiť a naštartovať svoju kariéru.

Čo bude tvojou úlohou?
- Vytváranie a manažovanie objednávok podľa určených požiadaviek, overovanie presnosti informácií (číslo modelu, popis atď. )
- Trackovanie progresu objednávky (od samotného objednania s cieľom zabezpečiť, aby zariadenie dorazilo podľa potreby)
- Orientácia v rozličných nákupných alternatívach ( napr. mať prehľad o rôznych distribútoroch) a ich požadovaných metodológiách
- Update statusu objednávky s klientmi, projektovými manažérmi (mailovo/ telefonicky)
- Udržiavanie dobrých vzťahov s klientmi a vendormi za účelom obojstrannej spokojnosti a úspešnej spolupráce
- Súhrnné reporty objednávkových aktivít, schvaľovanie faktúr a iných výdavkov

Požiadavky

- Plynulá AJ je must have! (C1)
- Práca na zmeny
- Flexibilné, analytické myslenie
- Odolnosť voči stresu
- Orientácia v komunikačných a networking technológiách
- Výborná práca s Excelom – pokročilé funkcie
- VŠ vzdelanie (I/II. Stupeň) technického alebo ekonomického zamerania výhodou
- Skúsenosť so zákazníckym servisom (call centrum, customer care, customer support..)
- V prípade daných skúseností je pozícia vhodná aj pre absolventa

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Košice (Košický kraj)
  • Odvetvie: Obchod a predaj,
  • Plat: Od 1300 EUR do 1300 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Brigáda
  • Benefity: Mladý tím Medzinárodná spoločnosť Jazykové kurzy a mnoho iných
  • Miesto pracoviska: Ko?ice (cel?)
Odpovedať na inzerát